우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 22 December 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum W.B.T

Dear diaries,
  Hurm... Ekin nak cerita tentang hari ini. Hari Khamis merupakan hari yang bermakna untuk Ekin. Yang pertama, Ekin hari ini tak escape buat terapi. Sakit memang sakit itu tak dapat di elakkan. Biarlah Ekin tak ada selera makan. Ekin tak kisah pun. Biar macam tu sampai Ekin dapat pegang segulung ijazah untuk parent.
 Yang kedua, Ekin dapat menerima hakikat yang Ekin ni memang pencurang. Ekin bukan perempuan baik. Biar Ekin buat perkara yang baik pun orang dah tuduh Ekin nie jahat, biarlah. Kalau Ekin setia pun orang tuduh Ekin curang. Biar setia itu Ekin seorang yang tahu. Ekin adalah seorang wanita yang JAHAT. Ekin tahu.. Cukuplah jangan hina Ekin lagi. Biarkan.....
  Yang ketiga, Ekin memang penipu. Ekin tipu hati sendiri untuk orang lain. Tak perlu tahu kenapa Ekin buat macam tu. Ekin nak semua orang genbira dan jangan fikir tentang kebahagiaan Ekin. Ekin korbankan kebahagiaan Ekin untuk semua orang. Jahatkan Ekin. Dah jangan cari Ekin lagi kalau merindui. Kalau rindukan Ekin, bacakan sahaja surah Yassin untu Ekin.

Wassalam

No comments:

Post a Comment