우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 11 March 2012

Ilham Cinta Dari Insan Yang Tidak Bercinta

Assalamualaikum W.B.T

Aku tidak dapat menyentuhmu
Tapi aku bisa menggenggammu
Tidak ada masalah di manapun kamu berada
Kamu ada di sini, di hatiku
Walau kemanaku pergi..

Aku berharap semua jarak antara kita
Secepatnya menghilang
Kerana semua yang aku inginkan
Adalah hidup bersamamu

Aku memandang kearah bunga mawar
Begitu indah mawar diciptakan
Kemudian aku memandangmu
Dan terus memandangmu
Keindahan bunga mawar tidak seberapa jika dibandingkan denganmu

Pertama kali aku melihatmu,
Aku takut untuk menyentuhmu
Pertama kali aku menyentuhmu
Aku takut ingin menciummu
Pertama kali aku menciummu
Aku takut akan jatuh cinta padamu
Disaat ini
Saat aku mencintaimu
Aku takut kehilanganmu

Biarlah semua senyumku menjadi senyummu
Dan biar semua air matamu menjadi milikku
Biarlah semua kebahagiaanku menjadi milikmu
Dan biar semua kesedihanmu menjadi milikku
Biarlah seluruh dunia menjadi milikmu
Aku hanya minta satu iaitu ku ingin kamu menjadi milikku

Jika ada 10 orang yang menyayangimu, salah satunya mesti aku
Jika ada satu orang yang menjagamu, itu juga aku
Jika tiada orang yang menyayangi dan menjagamu,
Aku pasti tiada didunia ini lagi..

Pada saat hujan, kamu tidak dapat melihat matahari
Tapi sebenarnya matahari masih ada di sana
Aku berharap kita seperti itu
Kita tidak akan selalu untuk melihatn setiap hari
Tetapi kita selalu ada disini untuk bersama

Sebatang lilin dapat meleleh
Dan api terpadam
Tetapi cinta yang telah kau berikan kepadaku
Tidak pernah padam.

No comments:

Post a Comment