우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 23 October 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum W.B.T

Dear diaries,
  Hari ini saya wake up lambat. hahaha.. Sikit je breakfast yang family tinggalkan untuk saya.. Jahat betul.. After that saya teruskan aktiviti hari ini tanpa menggosok gigi or cuci muka.. Hahaha... Nampak sangat malas.. Yang paling best nya saya tengok cerita The Socretes and The White Snake. Best betul. Banyak scene yang menyentuh hati. Menangis saya.. owh....
  Best betul pagi-pagi dah hujan. Kuat pulak tu. Takut saya.. Guruh pulak tu.. Eee...... Saya mimpikan Mr. A menemani saya di hospital. So sweet, he hold my hands. he take care of me. Nak menangis saya. 
  Dear Mr. A, saya tahu awak masih marah kat awak.. Saya rindu awak tau tak.. Hurm.. My heart needs you my love. Awak time ni mesti masih study kan. Yelah awak ade paper hujung bulan nie.. Saya pula next month. Hurm.. Saya study betul2 sebab saya nak berjaya macam awak jugak.
  Ada yang mencemburui hubungan kita hingga sanggup menggunakan cara yang kasar. owh.. Tidak oernah saya sangka akan jadi bergini. hurm.. Saya akan terus bertahan dan akan mencintai awak selama-lamanya. Saya sanggup jadi ular putih untuk jaga awak. Macam cerita yang saya tengok. Saya tak sanggup awak di sakiti oleh siapa-siapa. Saya cuma nak tengok senyuman awak je. Kalau awak susah hati, saya pun susah hati jugak.. Percaya lah..
  Esok paper Biology. Hurm.. Saya dah prepair awal untuk Biology.. Wish me the best ye Mr. A. I always wish for you for the best.

No comments:

Post a Comment