우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 17 November 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum W.B.T

Dear diaries,
  Hari ini masuk hari yang keempat saya taken paper SPM. Syukur ke hadrat Illahi kerana memberi ketenangan ketika menjawab soalan-soalan yang di berikan. Kesabaran dan ketenangan yang di berikan amatlah dihargai setiap masa. Alhamdullilah..
  About my fiance Al Tarmizi, si dia sekarang berada di Hospital Umum, Kuching. Si dia koma selepas kemalangan pada hari Jumaat. Berita ini amat mengejutkan saya. Namun, apa yang dapat saya lakukan adalah mendoakan kesejahteraan si dia dari jauh. Saya amat merindui si dia. Si dia adalah segalanya bagi daku. Hanya Allah yang tahu betapa saya menyayangi dirinya.
  Tinggal beberapa hari lagi nak habis paper. Hanya mampu tersenyum walaupun hati menangis. Ekin sangat merindui Al Tarmizi. Masa ni saya hanya mampu menghantar meceg melalui perasaan dari hati ke hati. Memang nampak pelik, namun itulah kenyataannya, hanya itu yang terbaik. Hanya mampu untuk berdiam diri.

No comments:

Post a Comment