우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 7 October 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum w.b.t

Dear diaries,
  Hari ini aku nak tell story about my own life. PERTUNANGAN.. Hurm.. apa yang aku boleh ulas melalui word tu adalah aku dengan Mr. A dah tak ada apa-apa relation. Apa sebabnya aku pun tak tahu. Dia beri kata putus ketika aku dalam keadaan memerlukan seseorang untuk menasihati dan memberi kasih sayang seutuhnya kepada ku. Namun ianya janji-janji manis yang di taburkan di bibir.. Hurm.. aku terlalu lurus untuk semua ini.
  Oleh sebab aku ini terlalu matang bila memikirkan semua ini akhirnya aku menjadi tidak keruan. Hanya Allah tempat untuk ku mengadu. Tiada jodoh antara kami berdua.. Tali pertunangan ini telah diputuskan pada 7 October 2011. Hari yang sangat bermakna..
  Aku dah lelah nak fikir benda macam niey.. Cukuplah luka yang lama belum sembuh sepenuhnya. pas nie nak fokus kat SPM pulak. Lulus je SPM terus g sambung study.. Truely, I'm so pity with my self. Dipermainkan macam anak patung.. No more love after this. Nilai cinta tidak berharga lagi di fikiran dan mataku.. Tiada lagi cinta untuk NORASYIKIN MANSOR.. 
  Tiada lagi masa untuk bercinta, aku ingin menghabiskan masa aku dengan menuntut ilmu dan menghadap ilahi.. I'm not perfect women, I'm not a supergirl that can make all time perfect.. I'm sick.. 

No comments:

Post a Comment