우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 18 October 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum w.b.t

Dear diaries,
  Hari ni masuk hari keempat trial paper SPM 2. Ada paper susah and ada jugak paper yang senang. Hari ini paper MATHEMATIC MODEN.. Susah betul. Susah nak score. Tapi apakah daya saya dah beri yang terbaik untuk exam kali ini. Hurm.. Its not enough to pass the SPM paper.
  Dan baru aku tahu siapa yang mulut jahat sebar saya punye cerite. Benci betul. Budak tu ade maslah mental sikit. What the hell betul lah.. Benci tau.. Dah tahu awak tu GAY buat lah cara GAY. Jangan nak babitkan saye dengan pekerjaan yang tak senonoh tu. Benci tau.. Awak dengan kawan saya dua orang tu same jugak. Paparazi tak berbayar. What the hell.
  Esok hari pula paper CHEMISTRY II and III. Banyak yang aku kena belajar. Adoi.. Catch up suma yang saya tak faham. Cikgu yang mengajar saya itu cantik tapi cemerkap. Kesian betul kat aku yang nak ambik paper CHEMISTRY. Dear Miss Chong Miew Ngeek.. Saya sayang cikgu dan cikgu kena ajar saya baik-baik sampai saya faham. Jangan banyak sangat mencubit student. Lebam tau..
  Rindu dengan Mr. A. Studylah si Dia sekarang coz got exam to. Hurm.. Aniey rindu Abiey.. Aniey tak nak kehilangan Abiey. Only you Mr. A.. Ala~ 
  Letih betul minggu ni. Nak nangis pun ade. Hurm.. Tak lama lagi nak SPM. MasyaAllah. Nak jatuh pulak jantung ni. Macam pergi perang pun ade jugak. ala.. Teruk betul lah sya nie.. Hahahaha... Calm down Eykine.. By the way, I always in my own way.. 

No comments:

Post a Comment