우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 21 October 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum W.B.T

Dear diaries,
  Hari ini aku takde mood sangat. Banyak betul masalah yang datang kat saya. Selesai satu timbul pulak satu. Adowh.. Sakit saya kalau macam ini selalu. Jahat sangat ke saya di mata you all? Ni sume kerja si perempuan gila tu. Benci betul.. Ape masalah die kat saya sebenarnya?
  Dear budak gila yang nak merosak hubungan saya. Argh... Why awak buat macam tu? Ade ke saya kacau hidup awak??? Awak tahu tak saya kehilangan semuanya dalam satu masa yang singkat. Saya hilang semangat saya, Mr. Al Tarmizi Ali Imran.. Saya sayang nya tauk sik. Saya hilang kepercayaan dari family member.. Teruk betul..
  Namun saya tak kehilangan kasih sayang dari Allah. Itu yang awak perlu tahu..Saya benci awak tau tak. Benci sangat2. Saya sayang dengan Al Tarmizi je.
  Lagi tu awak babit kan orang yang tak tahu apa-apa dalam hal ini. Awak memang tak puas hati kat saya. Cakap je, but jangan babitkan sapa-sapa. Its only our problem.. 

No comments:

Post a Comment