우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday 3 February 2012

Daku Telah Falling In Love

Assalamualaikum W.B.T

Salam seindah malaikat pelangi cinta yang mewarnai hari-hari Eykine di kala kebosanan melanda. Hehehe..

Adakah ini tandanya Eykine telah falling in love selepas putus tunang? Totally its not lah.. hehehe.. Mana-mana jelah. Hari ini Eykine nak share pada viewer blog Eykine tentang tanda-tanda seseorang yang tengah jatuh cinta. Oppss.. Bukan jatuh tangga okey.. hehehe..

Antara tanda-tandanya adalah:

Tatkala kita berjumpa dia secara tidak sengaja pasti keadaan kita akan menjadi serba tidak kena. Buat itu tak kena, buat ini pun tak kena. Hakikatnya sebelum ini apa yang kamu lakukan adalah baik-baik belaka. Kata orang kalau hati dah suka pastinya degupan jantung jadi tidak menentu dan ianya seakan-akan bergelora. Bahkan ketika mata bertentang mata pastinya semakin sukar untuk memulakan perbualan. 


Sekiranya anda sering tertanya-tanya dalam hati dimana si dia tentu akan terdetik di hati anda untuk mengetahui apa yang terjadi pada si dia. Lebih-lebih lagi apabila sehari suntuk tidak melihat kelibat si dia. Pasti terdetik hati anda menyatakan adakah si dia sakit? Atau adakah si dia keluar dengan insan yang lain. Tahukah anda keadaan ini menandakan bahawa anda sebenarnya secara tidak sedar anda pun bertanyakan hal ini kepada teman-teman rapatnya. Itu tandanya anda mula suka pada si dia. hehehe..

Sekarang ini punyalah banyak lagu cintan cintun. Yang anda sedang dalam mood in love maka tatkala lagu-lagu cinta di mainkan di radio, mp3, ipod sure kamu akan teringat akan dirinya.

Kata orang jika seseorang itu jatuh cinta pasti akan terdapat perubahan penampilan diri dalam dirinya tanpa anda sedari. Sama ada anda sedar atau tidak anda sebenarnya sedang cuba menarik perhatian si dia agar anda berpeluang untuk bersamanya.

Semenjak itu anda akan menjadi seorang yang lebih peka.

No comments:

Post a Comment