우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 11 May 2013

Keresahan

Assalamualaikum W.B.T

Hurm..Aku resah sekarang. Resah sangat-sangat. Hanya Allah je tahu apayang aku lalui hari ini. Akudi kidnapped oleh seseorang yang selalu calling and disturb aku. Dahlah penyakit aku asyik menyerang tiba-tiba. Aku takut masa aku dah sampai. Aku belum bersedia lagi untuk itu... 

To my mother, terima kasih kerana membawaku selama 9 bulan di dalam perut mu, melindungi aku dari segala bahaya yang datang kepadaku, menjaga ku sebaik mungkin dan membesarkan aku sebagai insan yang sempurna. Mak, tiada kata yang mampu ku ucapkan kepada dirimu, dan tiada emas permata yang dapat ku tukar ganti dengan kasih sayangmu.

Mak, along sayang mak. Along tak nak kehilangan mak. 


love you mom. love you alots..

No comments:

Post a Comment