우리의 관계

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 26 September 2011

Forecast For today..

Assalamualaikum W.B.T

Dear diaries,
    Hari ini aku terkejut bercampur marah and kesal.. Hari ini aku melontarkn kata-kata yang tak sedap didengar kepada tenaga pengajar ku.. Then, ku siap jeling lagi tenaga pengajar tu.. Time rehat ku semburkan perasaan marah kepada budak yang kerja kat kantin aku.. Kesian betul tengok die time tu.
    Terkebil-kebil je budak tu.. Pas tu aku balik ke kelas. Menyesal pulak aku buat macam tu..Time belajar aku belajar. Tumpukan seluruh perhatian.. After class time 1.30 pm. Sambung lagi dengan aktiviti kokurikulum sampai jam 2.30 pm. MasyaAllah rasa nak putus pulak kaki ini.. Nasib je time aku on the way, Oppa aku limpas dengan motor LC nye.. So aku tumpang lah.
    Sampai je kat rumah ku makan and tukar baju and terus online.Time aku log in je aku bukak notification ku. My fiance Al Tarmizi  give me lagu Detik Terindah by Apit. So sweet that song.. Sekarang ni pun aku masih dengar lagu tu.. So sweet meh.. Aigoo.. 
    To my fiance, Aniey really miss you. Never let me cry alone... 

Yang pakai baju coklat tu dengan dongakan maut tu adalah my husband. Al Tarmizi..

No comments:

Post a Comment